Huisstijl, website en logo
Onze nieuwe huisstijl, website en logo zijn gelanceerd!!! Dit goede nieuws willen we graag met jullie delen. Kijk mee naar onze nieuwe creatie:
- Huisstijl kleuren
- Huisstijl typografie
- Kantoorbenodigdheden
- Geoptimaliseerde website
- Slogan
- Logo
- Logo betekenis
Huisstijl kleuren
Binnen onze huisstijl gebruiken we de kleur oranje, (grijs)zwart en wit. Oranje wordt geassocieerd met vreugde, zonneschijn en succes. Het is een energieke kleur en heeft veel betekenis voor Nederlanders. Zwart en wit gebruiken we om het te neutraliseren, zo blijft het overzichtelijk.
Huisstijl typografie
Voor zowel het woordmerk als de lopende tekst is er een strak lettertype gekozen. Voor het woordmerk is dit Graphie, wat dikker en opvallender is om te gebruiken voor titels, dan Roboto. Roboto wordt gebruikt voor de lopende tekst. Het is een monospace type font, dat zorgt voor gemakkelijker lezen en een meer professionele uitstraling. Elza Narrow black wordt alleen toegepast in het beeldmerk voor het woord "software".
Kantoorbenodigdheden
Hiernaast hebben we nieuwe leuke kantoorbenodigdheden toegevoegd. Zo hebben we bijvoorbeeld een muismat met ons logo erop èn visitekaartjes met contactinformatie. Zo wordt het kantoor lekker opgefleurd.
Al die visitekaartjes die je ontvangt, vol belangrijke contactinformatie, wil je natuurlijk niet los laten slingeren in je bureaulade. Daarvoor zou een digitaal systeem veel handiger zijn! Hedendaags doen we dit in de vorm van een CRM-systeem, zoals de functionaliteit in Odoo! Binnen Odoo kan je alle klantinformatie bij elkaar zetten, zodat het een stuk overzichtelijker is en makkelijker in gebruik.
Een paar voorbeelden hiervan zijn:
- Realtime verslagen en flowcharts maken/delen
- Verkoopkansen/leads zichtbaar
- Mails versturen via Odoo
- Agendabeheer
- Filters toepassen
Als je meer wilt weten wat je allemaal met de CRM-module kan, klik dan op de knop voor onze speciale CRM-pagina.
Geoptimaliseerde website
Onze website is weer helemaal up-to-date gemaakt. We hebben een nieuwe voorpagina waarin wordt doorverwezen naar wat Odoo precies allemaal inhoud. Ook hebben we de nieuwe huisstijl ook toegepast op de website. Neem dus zeker even een kijkje. 😊 We hebben dit via de website module van ons Odoo softwarepakket gedaan. Dit is een krachtige en veelzijdige tool die bedrijven in staat stelt om aantrekkelijke en functionele websites te bouwen en te beheren. Hier kan je meer over lezen op onze speciale Odoo Website-pagina.
Slogan
De slogan komt voort uit een serie aan creatieve sessies, waarbij we goed onder de loep hebben genomen wat onze dienstverlening en de software die wij leveren, betekenen voor onze partners. Zo zijn er een aantal kernpunten die hier steeds terugkomen:
- Overzicht: een duidelijker beeld
- Procesverbetering; versnelling en meer bereiken in minder stappen
- Tijdsbesparing: minder tijd aan iets hoeven te besteden
- Inzicht; in cijfers, via rapportages
- Gemak: makkelijk en aangenaam
- Efficiëntie: doelmatig, op een manier die weinig middelen of inspanningen vergt
- Winst: positieve resultaat
De slogan “Met NHMB win je tijd privé” impliceert dat het gebruik van NHMB software leidt tot succes en winst, niet alleen op zakelijk gebied, maar ook op persoonlijk vlak. De woorden tijd en win betekenen dus tijdwinst, en zeg nou zelf: Tijd is toch ons meest waardevolle bezit?
Daarbij denk je bij het woord tijdwinst aan besparen van tijd of het efficiënter gebruik maken van tijd, om taken sneller of gemakkelijker te voltooien. Tijdwinst is vaak een belangrijk doel in zowel persoonlijke als professionele contexten, omdat het ons in staat stelt om productiever te zijn en meer tijd te besteden aan activiteiten die belangrijk voor ons zijn. Wat dit is, is voor iedereen anders. Misschien heb je wel een partner waar je graag tijd mee spendeert, of kinderen, of een lieve moeder, of buurvrouw. Zo kunnen we nog wel even doorgaan, toch? Tijdwinst dus!
Logo
Het logo heeft ook een grote upgrade gekregen. We hebben het logo namelijk veel meer gepersonaliseerd. Ons team heeft hard nagedacht over wat er belangrijk is voor ons logo, zodat we opvallen voor onze potentiële partners. Daarnaast hebben we onze nieuwe slogan eronder gezet. “Met NHMB win je tijd privé”.
Hier kan je precies zien hoe ons logo in elkaar zit: